• KRITIEK MOET JE ZIEN ALS CADEAUTJE

    KRITIEK MOET JE ZIEN ALS CADEAUTJE

  • BROUWERIJ NOORDT WINNAAR KETELBINKIEPRIJS

    BROUWERIJ NOORDT WINNAAR KETELBINKIEPRIJS

  • LOF DER ZOTHEID WINT KOFFIETROFEE

    LOF DER ZOTHEID WINT KOFFIETROFEE

  • VERNIEUWD HILTON ROTTERDAM 50 JAAR JONG

    VERNIEUWD HILTON ROTTERDAM 50 JAAR JONG

  • PARK 16HOVEN TOPWOONLOCATIE IN ROTTERDAM

    PARK 16HOVEN TOPWOONLOCATIE IN ROTTERDAM

  • 1e MOLENPASPOORT VOOR ERICA TERPSTRA

    1e MOLENPASPOORT VOOR ERICA TERPSTRA

  • VLOEIMANS BLAAST HOOG VAN DE TOREN

    VLOEIMANS BLAAST HOOG VAN DE TOREN

Rotterdamse aanpak

sh03 2019
Rotterdam, de stad die nooit af is.
Waar altijd gesloopt en vooral gebouwd wordt. De evenementenstad met de mooiste skyline van Nederland en een bruisend ondernemersklimaat. Communicatie met de bewoners vereist kennis van de Rotterdamse mentaliteit en een groot netwerk. Geen ellenlange rapporten, maar duidelijke plannen in een heldere stijl. In dit denken past het Rotterdamse bureau dat goed thuis is in het sociale en ondernemersnetwerk van de stad. De stad en de regio worden geleid door een min of meer vaste groep opinieleiders die je in alle organisaties en besturen terug ziet. Het kennen van de juiste doelgroep – stakeholders – is op het lijf geschreven van de Rotterdammer Peter Egge en zijn free lance medewerkers, die voor elk project zorgvuldig geselecteerd worden. Doel: resultaat en snel werken. Gewoon Rotterdams.

Stakeholder management
Stakeholders zijn individuen en groepen die op een of andere wijze een belang hebben bij een organisatie of een bedrijf. Zij kunnen de organisatie beïnvloeden en/of worden er door beïnvloed. Daarom is het zo belangrijk om goede relaties met je stakeholders te onderhouden.
Typische stakeholders zijn medewerkers (en hun familie), klanten, leveranciers en aandeelhouders. Maar ook buren, de overheid en de media. Er zijn uiteraard potentiële stakeholders zoals toekomstige medewerkers, mogelijke investeerders of beleggers.

Stakeholder management is het opbouwen, verbeteren en beheren van de relaties met de diverse stakeholders. Het is belangrijk dat een organisatie de belangen van de diverse stakeholders begrijpt en erkent en een evenwicht zoekt tussen die belangen en haar eigen belang.
Een volgende stap is Corporate Social Responsibility, waarbij een bedrijf er van uitgaat dat het een maatschappelijke verantwoordelijkheid heeft. Stakeholder management is een essentieel onderdeel van duurzaam of maatschappelijk verantwoord ondernemen (MVO).
EGGE PR kan er mede voor zorgen dat de stakeholders en de benodigde communicatiemiddelen op een planmatige wijze in beeld worden gebracht.

  EGGE PR INTERNATIONAL

Alle rechten voorbehouden.
Voorstraat 82
2941 EW Lekkerkerk
KvK 24312456
Tel : 0180-660099
Mob: 06-24801781
Email: info@eggepr.nl